26 Şubat 2012 Pazar

Büyük güne giderken...

Belki biraz karışık anlatıyorum ama aklıma geldikçe, konu açıldıkça paylaşma hevesim geliyor:)
Bu akşam 7.aylık hamile bir arkadaşım ile birlikteydim, en önemli konulardan biri açıldı ve bu konuyu yazmadığım aklıma geldi...

Doğuma giderken yanımız da neler götürmeliyiz? Benim valizimde neler vardı?
Anne için;

  • Şık bir gecelik-sabahlık takımı (gelen gidene karşı:)), yanında yedek emzirme geceliği
  • Kullan at alt iç çamaşır paketi
  • 2 adet emzirme sütyeni
  • Şose çorap
  • Göğüs pedi, kremi
  • Makyaj takımı ( her zaman bakımlı görünmek gerekir, bol fotoğraf çekilecek:)
  • Terlik
  • Bakım kremleri
  • Göğüs pompası
Bazı arkadaşlarım yatak takımıda götürdü, açıkcası ben tercih etmedim  oda süslemesi bana yetti...

Bebek için ;

  • 2 adet yeni doğan bebek takımı ( biri şık hastahane çıkış seti olmalı:)
  • Alt bezi
  • Pişik kremi
  • Bir ince, bir kalın battaniye
  • Çorap
  • Emzik
  • Nazar boncuğu...
Veee bol bol ikram... Gelenler sağ olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder