5 Eylül 2012 Çarşamba

Çalışan Anne Olunca...



Bir baktım Anneler Gününden beri yazmıyorum...Aslında nedeni çok açık...Ben bir çalışan anneyim!!!

Sabah 7:30 da evden çıkan, 17:30 gibi evde olan, akşam eve gelince tek odağı bebeği,canı, kızı olan bir anneyim.Hal böyle iken yazmak çok kolay olmuyor bunu anladık:)

Ne değişti Mayıs tan beri peki?

Beliz'im gittikçe koca bir kız oldu.:) Bir çok yemeği taddı... Her gün sokaklarda... Denize girdi, bol bol yüzdü..1 dişi çıktı.....12 saat uzun yol yaptı..Boyu uzadı.....Çok şükür hersey yolunda..

Ya ben nasılım peki ?

Mart ayında döndüğüm işime gittikçe alıştım...

Evi, işi, eşi,bakıcıyı,anneyi,onu,bunu idare etmek hiç kolay değil ama...Bir arkadaşım işte yönettiğimiz turnover ve abğlılık hedefini evde de yönetmemiz gerekiyor diyor.Çok haklıymış !

Sosyal hayata da karışmaya çalışıyorum.Canım kız arkadaşlarıma zaman ayırmayı da ihmal etmiyorum, tabii ki kuaförüm ön planda:) Arada spor bile yaptım:)

Hersey bir yana , kurumsal hayat ve anne olmak mı, kendi işim ve anne olmak mı ya da sadece anne olmak mı??? hangisi beni en çok mutlu eder halen bilmiyorum.

Bu sorunun cevabını bulan ve buna göre hareket tüm annelere sonsuz saygılarım ile,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder